Opowiadanie krowa za dziesięć pies za pięć tekst




Otwórz podręcznik s. 80 - 84 i przeczytaj fragment książki „Kacper z szuflady" - „Krowa za dziesięć, pies za pięć".. Odpowiedzi ustne na pytania: bez wysyłania - Z jakiej książki pochodzi wysłuchany fragment i kto jest jej autorem?. Praca na ocenę z edukacji polonistycznej.- Wyszukujemy fragmentów tekstu, w którym są opisane zasady gry „Krowa za dziesięć", oraz fragmentu najbardziej zabawnego - podręcznik s.80-84 - Układamy i zapisujemy odpowiedzi na pytania dotyczące opowiadania „" Na ten pogląd ma wpływ luźna przeważnie struktura tej wypowiedzi oraz fakt, że opowiadający (narrator) sam decyduje, które elementy opowiadania podać szerzej, które tylko .1.. Zaskoczeni pasażerowie widzą za oknem cyrkowego słonia.. - Jaką zabawę wymyślili bohaterowie opowiadania i jakie były jej .Wysłuchanie ze zrozumieniem opowiadania Grzegorza Kasdepkego Krowa za dziesięć, pies za pięć.. Wybież sobie jedną stronę z czytania ze zrozumieniem, postaraj się zrobić samodzielnie.. Karty ćwiczeń: Proszę wykonać ćwiczenia,które nie zostały wykonane.. Odczytywanie fragmentów tekstu, w którym są opisane zasady gry .. ul. Królewska 8.. Redagowanie odpowiedzi na pytania.. Pani konduktor czuje się obrażona i wzywa kierownika pociągu.. Informatyka-Powtórzyć i utrwalić wiadomości klasy trzeciej.Na początku pomyślałam, że to robota kreta..

pt." Krowa za dziesięć, pies za pięć !"

- karty ćwiczeń zad.1 s.661.. 59 8335213. [email protected]łuchanie ze zrozumieniem opowiadania .. 4.^Krowa za dziesięć, pies za pięć wysłuchanie opowiadania G. Kasdepke.. Odpowiedz ustnie na pytanie 1, 2 i 3 pod tekstem.Wyjechałem kontynuować naukę do miasta, gdzie mieszkała i pracowała już pewien czas moja siostra; jednak za każdym razem, gdy wracałem do domu, wybierałem się na długi spacer po lesie, z niknącą nadzieją, że może napotkam cudem miejsce doczesnego spoczynku Busa.Pies- najlepszy przyjaciel człowieka Pies, to zwierzę, które najbardziej przywiązuje się do człowieka.. - Kto jest bohaterem opowiadania?. G. Kasdepkego ze s.80- 84 (podręcznik) i odpowiedzieć ustnie na pytania 1, 2 i 3 ze s.84.. Wysłuchanie opowiadania pt. Karty ćwiczeń: ćw.1,2 str.66 ćw.3,4,5,6 str.67 Edukacja matematyczna-Powtórzenie i utrwalenie wiadomości.. Zobaczył ich byk.. W-F. temat: Mój pomysł na zabawę.. Łączenie zdań.. Kto jest bohaterem opowiadania?. ", a następnie wykonajcie ćwiczenia ze s.66-67.. Dopiero w nocy na jaw wyszła straszna prawda.. Dzieje się tak dlatego, że uważane jest za formę najłatwiejszą.. Gdzie rozgrywa się akcja opowiadania?Przeczytaj ze zrozumieniem opowiadanie Grzegorza Kasdepkego .. Początek i koniec _ z cyklu ^Listy od Hani i Henia .Edukacja polonistyczna-proszę przeczytać opowiadanie ,,Krowa za dziesięć,pies za pięć!".

Krowa za dziesięć, pies za pięć!

- Gdzie rozgrywa się akcja opowiadania?Zapoznaj się z treścią opowiadania Grzegorza Kasdepke pt. „Krowa za dziesięć, pies za pięć".. Opisywanie tradycyjnego stroju kaszubskiego.. (z książki Kacper z szuflady).. (z książki .. Ustnie odpowiedz na pytania pod tekstem i w Leksykonie przeczytaj znaczenie wyrazów: strzyc uszami, skwapliwie - str.111, podekscytowany - str.110.Przeczytaj opowiadanie G. Kasdepkego ,,Krowa za dziesięć, pies za pięć''.. Wyjaśnienie znaczenia wyrazów : podekscytowany, skwapliwie.. Portal i aplikacja edukacyjna gdzie szybko znajdziesz odpowiedzi i pomoc na zadania.2.. - Gdzie rozgrywa się akcja opowiadania?. -Siedem to baran, osiem - pies, dziewięć to kot a dziesięć to .Opowiadanie stanowi jedną z najczęściej wybieranych przez uczniów form wypracowań.. 1.Poproś rodzica, aby przeczytał ci opowiadanie ,,Krowa za dziesięć, pies za pięć! ''. Odpowiedz ustnie na pytania pod tekstem opowiadania s. 84.. Podręcznik s. 80 - 84 Odpowiedz na pytania: - Z jakiej książki pochodzi wysłuchany fragment i kto jest jej autorem?. Przeczytaj ze zrozumieniem opowiadanie „Krowa za dziesięć, pies za pięć".Tak wyśmiewać się starszych!. Leksykon - wyjaśnienie znaczenia wyrazów: podekscytowany, skwapliwie oraz zwrotu strzyc uszami.Poproś mamę lub tatę, a jeśli chcesz możesz przeczytać samodzielnie opowiadanie z podręcznika str.80-84 "Krowa za dziesięć, pies za pięć!.

Wypowiedzi U. na temat przeczytanego tekstu.

Proszę uzupełnić s.45-46.Przeczytaj bardzo uważnie opowiadanie G. Kasdepkego „Krowa za dziesięć, pies za pięć" (podręcznik str. 80 - 84) i odpowiedz ustnie na pytania: Z jakiej książki pochodzi przeczytany fragment i kto jest jego autorem?. z książki „Kacper z szuflady"- podręcznik s. 80-84.. Opowiedz domownikowi zgodnie z planem wydarzeń opowiadanie.. temat: Obliczenia kalendarzowe i zegarowe.. W kartach ćwiczeń proszę wykonć ćwiczenia ze stron 66 i 67.. Pan Kazimierz i pani Monika dołączają do gry.. Znajdziesz je w podręczniku.. Tekst Kaszuby _- rozmowa na temat kultury kaszubskiej.. Kacper z szuflady).. Tata tłumaczy wszystkim zasady gry.. Leksykon - wyjaśnienie znaczenia wyrazów: podekscytowany, skwapliwie oraz zwrotu strzyc uszami.. Możesz spróbować przeczytać sam.. Napisz w zeszycie tylko odpowiedzi na pytania: 1) Kto jest bohaterem opowiadania?. Opowiadanie należy nauczyć się czytać.. matematyczna.. Poproś rodziców o przeczytanie opowiadania G. Kasdepke ,,Krowa za dziesięć, pies za pięć".. Główni bohaterowie rozpoczynają grę "Krowa za dziesięć".. 2.Wykonaj w ćwicPrzypomnij sobie treść opowiadania „Krowa za dziesięć, pies za pięć !".. Porządkowanie planu wydarzeń.. Ułóż z liter podanych wyrazów jak najwięcej nowych słów ; Ulubiona zabawa.Edukacja wczesnoszkolna klasa 3 b Lekcja nr 50 5 czerwca 2020 Witaj I Edukacja polonistyczna Temat: Jak nie nudzić się w podróży ?.

Wypowiedzi uczniów na temat przeczytanego tekstu.

Wypowiedzi uczniów na temat przeczytanego tekstu.. Będąc pół roku u jednego właściciela, staje się jemu wierny, oddany, wpatrzony jak w obrazek, stara się jak najbardziej przypodobać, popisuje się w celu zwrócenia na siebie uwagi.Proszę przeczytać opowiadanie "Krowa za dziesięć, pies za pięć!". 2) Gdzie rozgrywa się akcja opowiadania?. Wymyślcie zabawę umilającą czas w trakcie podróży lub na wakacjach.. Niby nic podejrzanego, ptaki często przylatywały na parapet podjeść wysypywanych przeze mnie co rano okruszek.. Zapisywanie propozycji zabawy lub gry.Przeczytaj opowiadanie Grzegorza Kasdepkego Krowa za dziesięć, pies za pięć!. Opracowania zadań z popularnych podręczników do matematyki, fizyki, chemii, biologii, geografii i innych.. Krowa łaty przeczesała i już ryknąć głośno miała, kiedy tuż w pobliżu ucha byk zamruczał, niczym mucha: „Do spaceru jesteś skora, już za mała Ci obora?. - Kto jest bohaterem opowiadania?. Poczekaj, ja ci pokażę - zarżał koń i ruszył galopem za koziołkiem.. Krowa w kłótni nic nie zdziała, pomoc z Ciebie .Jak nie nudzić się w podróży?. 3 w kartach ćwiczeń str. 67.. Zajęcia online.. Zaczęło się od skrobania i pukania w okno.. Odczytywanie wskazanych fragmentów tekstu Krowa za dziesięć, pies za pięć.Wysłuchanie ze zrozumieniem opowiadania Grzegorza Kasdepkego Krowa za dziesięć, pies za pięć!. Odszukaj w leksykonie znaczenie wyrazów i zwrotów: strzyc uszami, skwapliwie i podekscytowany.Ryczy krowie więc co siła, by porządek tam zrobiła.. Tworzenie i zapisywanie zdania o znaczeniu przeciwnym do podanego .Przeczytajcie ze zrozumieniem opowiadanie G. Kasdepke pt. "Krowa za dziesięć, pies za pięć!. 3) Jaką zabawę wymyślili bohaterowie opowiadania i jakie były jej zasady?Na początek posłuchaj opowiadania Grzegorza Kasdepkego Krowa za dziesięć, pies za pięć Wyjaśnij znaczenia wyrazów: podekscytowany , skwapliwie oraz Uporządkuj plan wydarzeń opowiadania wykonując zad.. Odczytywanie fragmentów tekstu, w którym są opisane zasady gry ,,Krowa za dziesięć , pies za pięć.. Policjanci chcą aresztować biznesmena.Czytanie opowiadania ,, Krowa za dziesięć, pies za pięć".. Wyjaśnij znaczenie wyrazów: podekscytowany, skwapliwie.. Krowa za dziesięć, pies za pięć!. Ja to jeden, dwa to cielątko, trzy to krowa, cztery to byk, pięć to koń.-Ach ty hultaju !.



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt