Opis wakacji w domu po angielsku

Mam na imię Kasia, mieszkam w Tarnobrzegu, mam 19 lat i interesuje sie fotografią.. Mimo tego, że nie podróżowałam miło spędziłam tegoroczne wakacje.Opis obrazka po angielsku: wstęp.. Opis obrazka po angielsku to naprawdę nic trudnego - wystarczy poznać kilka podstawowych wyrażeń.. [na jutro] Autor edytował treść zadania 29.4.2010 (16:15), dodano Napisz po angielsku notatkę (5-6 zdań) o twoich wakacjach (jak spędziłeś etc.)" Bardzo prosiłabym o notatkę po polsku i po angielsku.OPISZ SWÓJ DOM I OGRÓD PO ANGIELSKU mieszkam w małym domu.. Do Zakopanego dojechaliśmy samochodem.. Z góry dziękuję.. Jednak rodzice mówili, że nie mamy warunków, by trzymać w domu tak dużego psa - a w sumie to żadnego psa, bo przecież pies to obowiązek, zaś my nie mamy na to czasu.. Ja podzieliłam los tych drugich ze względu na to, że rok szkolny był nadzwyczaj wyczerpujący.. poleca 75 % 990 głosów.. Mimo tego, że nie podróżowałam miło spędziłam tegoroczne wakacje.. drugi pokój należy do dzieci.. Podczas wakacji jedni ludzie wyjeżdżają na wczasy, inni odpoczywają w domu.. bardzo prosze,dzieki z góry ;* 2010-09-04 18:21:11 Angielski - Opis wakacji .. Damian ma 23 lata i pracuje w biurze.. Tylee no bo ja tam byłam i praktycznie mało zwiedziłam tylko chodziłam na zakupy .. basen .. i tyle .. weźcie mi coś wymyślcie pliss . ''. w szkole też nas pytała jak .Odwiedzaliśmy pobliską plażę, spacerowaliśmy po miasteczku, a także korzystaliśmy z basenów..

Opis wakacji po angielsku: w domu.

baba z polskiego kazała w minimum 12 zdaniach opisać swoje wakacje .. Pisząc opis miejsca, bez takiej wiedzy trudno nam będzie sobie poradzić.Jeżeli zdecydujemy się na zakup nowych mebli do mieszkania, a jesteśmy za granicą, musimy wiedzieć, w jakiej sekcji sklepu owych mebli szukać.Krótki opis wakacji.. kuchnia jest niewielka ale przytulna.. są w nim dwa pokoje, kuchnia, łazienka i korytarz.. Minimum 15 zdań .Proszeę też wersje polską.. Filmy.. I was very excited when I heard the news.Przykładowy opis wakacji po angielsku.. Zarówno pierwszy jak i drugi opis z pewnością przydadzą się na maturze.. łolka123 310 pkt, 2 poziom.. Rano chodziliśmy na plaże się opalać, a popołudniu wychodziliśmy na miasto, ponieważ wieczorem odbywały się tam dyskoteki na których świetnie się bawiłem.. 9,657 wizyt.. Spędziliśmy tam 8 dni.. Nie musimy zatem rozwiązywać żadnych zadań, ani głowić się, co też .50 zwrotów po angielsku w podróży - ZAMELDOWANIE (meldowanie w hotelu, wynajmowanie mieszkania po angielsku).. I nie wiem jakiego czasu użyć.. 0Wymarzone wakacje.. Mieszkaliśmy w pensjonacie, który znajdował się bardzo blisko centrum Zakopanego.. Mama ma na imię Jolanta a tata Andziej.. stoi tu duża sofa,fotele i stół,są meble i telewizor..

opis wakacji !

Razem chodziliśmy na spacery i okrywaliśmy nieznane nam tereny.. Większość czasu spędziłam jednak w domu, spędzałam czas z przyjaciółmi, grałam w siatkówkę i jeździłam na rowerze.. Opis obrazka nie jest niczym trudnym.. Zazwyczaj zdarza się on jako praca domowa na jednej z pierwszych lekcji z angielskiego, zaraz po wakacjach.. ja nie mam żadnego pomysłu .. Mam tylko zdanie : Tegoroczne wakacje spędziłam w Niemczech , w miejscowości Wiesbaden .. DzidekOpisz swoje wakacje (po angielsku) w czasie Past Simple.. Dodatkowo zobacz również: 1000 najważniejszych angielskich słów pomocnych podczas podróży i pracy za granicą ( pobierz kurs MP3 ) i ucz się wygodnie na wakacjach lub w podróży.Przydatność 50% Opis domu po angielsku.. PILNE!. Pod koniec sierpnia wróciłem z obozu do domu.. Najpierw należy się skupić na ogółach, a potem dopiero powoli przechodzić do szczegółów.Jak jeszcze opisać obrazek po angielsku?. W wrześniu wyjechałem na tydzień z rodzicami w góry, było wspaniale.. Rodzice byli ze mnie bardzo dumni.. W domu mieszkam z rodzicami.. Znajomość nazw części domu i pomieszczeń w języku angielskim okaże się przydatna w wielu sytuacjach.. Przykład opisu zdjęcia w języku angielskim, na którym mała dziewczynka siedzi na kanapie ze swoim psem znajdziesz tutaj..

Letni czas...Dom i pomieszczenia po angielsku.

The hotel was big and beautiful.Opis wakacji po angielsku to jeden z najczęściej spotykanych opisów.. Po nocach śniły mi się owczarki niemieckie, rottweilery, czasem bernardyny.. Pamiętajmy, by się nim nie stresować - jest to zadanie o tyle przyjemne, iż wszystko, o czym powinniśmy powiedzieć, widnieje tuż przed naszymi oczami.. Odpowiedz 1 przykład: my last holiday I spend with my friends.. Mama pracuje jako kucharka, a tata jest ochroniarzem.. Pojechałem tam razem z moimi przyjaciółmi: Elą i Andrzejem.. Słownictwo i zwroty przydatne do opisu obrazka po angielsku: wydrukuj w pdfPocztówka po angielsku to jedna z najpopularniejszych krótkich form wypowiedzi po angielsku.. salon z którego korzystam na co dzień pełni rolę sypialni.. "Moje wakacje" - opis po angielsku .. moje ostatnie wakacje spędziłam w domu w drugiej połowie pojechałam za granice na obóz było fajnie bo zwiedziłam słowacje węgry czechy i austrie.po powrocie pojechałam do kuzynek z nimi jeździłam do kina i basen.. 2011-09-03 19:49:49Przykład opisu domu po angielsku z tłumaczeniem Opis domu po angielsku - wzór.. Po kilku dniach zauważyłem, że coraz lepiej pływam.. Proszę o przetłumaczenie na angielski: Na wakacjach byłam w Warszawie razem z moją rodziną.. Pomagaliśmy też babci w gospodarstwie.Wszyscy mieszkaliśmy w domkach kempingowych..

Resztę wakacji spędziłem z kuzynostwem na wsi.

bab.la nie jest odpowiedzialne za ich brzmienie.. Np.: a) kiedy piszę, że tydzień spędziłam w domu, a w kolejnym zdaniu chcę napisać, że {nie był to jednak czas stracony}, to jaki czas powinnam zastosować w tym zdaniu?Czasami użyjemy w nim również czasu Past Perfect (czas zaprzeszły), jednak z jego użyciem nie należy przesadzać.Opisz swoje wakacje (po angielsku) w czasie Past Simple.. Opis siebie po angielsku (Opisz siebię po angielsku -_-)84% Starasz się o pracę w Anglii w czasie wakacji na podstawie ogłoszenia w gazecie.Przykłady użycia - "wakacje" po angielsku Poniższe tłumaczenia pochodzą z zewnętrznych źródeł i mogą być niedokładne.. Chodziłem poBardzo proszę Forumowiczów, odwiedzających tą stronę o pomoc, a właściwie tylko nakierowanie;) Piszę opis wakacji.. Treść.. Polish To nie czas wolny, to nie wakacje ; ludzie w tym czasie wykonują konkretną pracę.Opis wakacji po angielsku.. Zacznijmy od samego początku.. "Napisz po angielsku notatkę (5-6 zdań) o twoich wakacjach (jak spędziłeś etc.)" Bardzo prosiłabym o notatkę po polsku i po angielsku.. Ja podzieliłam los tych drugich ze względu na to, że rok szkolny był nadzwyczaj wyczerpujący.. Podczas wakacji jedni ludzie wyjeżdżają na wczasy, inni odpoczywają w domu.. jest bardzo kolorowy i jest w nim dużo zabawek..