Nieprawidłowy opis przedmiotu zamówienia




W charakterystyce ogłoszenia o zamówieniu (np. art. 48 ust.. Spis treści.. 1 pkt 3 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; dalej: upzp) oraz w drukach ZP-1 i ZP-2.. 22)"Personel Wykonawcy" - osoby oddelegowane do realizacji Umowy przez Wykonawcę, w tym przedstawiciel wskazany w Umowie, zatrudnione na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawne.Opis przedmiotu zamówienia.. Oznacza to tyle, że wykonawcy przy .„Nieprawidłowy jest zarówno zbyt szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wskazujący na konkretny model, typ, produkt, wykluczający lub w sposób nieuzasadniony ograniczający konkurencję produktową, jak i opis zbyt wąski, mało precyzyjny, enigmatyczny, wieloznaczny, niedokładny, uniemożliwiający rzetelne przygotowanie oferty lub .Izba zwróciła uwagę, że do ustalenia, czy przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowa, istotny jest obiektywny, funkcjonalny związek poszczególnych świadczeń składających się na .Zgodnie z art. 26 ust.. Awaria Nieprawidłowe działanie Platformy HCI będące Awarią Krytyczną lub Awarią Zwykłą.. Przedmiot zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia będzie usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży, elektrycznej, konstrukcyjno-budowlanej oraz telekomunikacyjnej nad robotami realizowanymi w ramach zadania inwestycyjnego polegającego na „Wykonaniu instalacji i systemów .nieprecyzyjny opis przedmiotu zamówienia w Orzeczeniach KIO, SO, UZP, ETS, TSUE, SN, SA, NSA, GKO, Prasa, ZA, Forum, Inne oraz Prawo..

Etapy i zadania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia 3.

2 pkt 3 upzp) ustawodawca posługuje się pojęciem „określenie przedmiotu zamówienia .Jeżeli opis zostanie dokonany prawidłowo, to można mówić o zdrowej konkurencji w postępowaniu, jeżeli nie, to nieprawidłowy opis może w nieuprawniony sposób ograniczać krąg oferentów zdolnych do wykonania zamówienia i otwierać możliwość złożenia odwołania.. Awaria Krytyczna Nieprawidłowe działanie Platformy HCI powodujące całkowityOPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA „Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych na posesji .. (nieprawidłowego) wykonania usługi oraz na skutek innych działań pracowników skierowanych przez Wykonawcę - do pełnej wysokości strat.. Zgodnie z art. 29 ust.. akt KIO/KD 14/12, dalej "Uchwała").Opis przedmiotu zamówienia w zakresie promocji i reklamy Zgodnie z art. 29 Pzp przedmiot zamówienia opisuje się w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty.21)„OPZ" - Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do Umowy..

Kluczowe uwarunkowania wykonawcze dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia 2.

Opis przedmiotu zamówienia (minimalne wymagania Zamawiającego) 1 Szafa biurowa: Wymiary zewnętrzne (+/- 0,5%): wysokość 1833 mm, szerokość 800 mm, głębokość 385 mm Powinna posiadać półki montowane na stałe na 5 poziomów segregatorówBeneficjent udzielił zamówienia z wolnej ręki na dostawę 2 szt. lamp antydepresyjnych ze statywami, przy tym zmienił opis przedmiotu zamówienia.. 18.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.. Sama okoliczność, że opis przedmiotu zamówienia uniemożliwia złożenie oferty przez Odwołującego nie wskazuje na naruszenie podstawowych zasad udzielania zamówień publicznych, skoro na rynku działają podmioty mogące brać udział w postępowaniu samodzielnie lub w ramach konsorcjum, czemu Odwołujący nie zaprzeczył" (UZP .Pojęcie „opis przedmiotu zamówienia" występuje wyłącznie w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (art. 36 ust.. Etap 1 - Wytworzenie nowej funkcjonalności Systemu PGS - Faza II.. Zamawiający zobligowany jest do jego należytego sporządzenia, a wszelkie uchybienia w tym zakresie nie mogą w sposób negatywny wpływać na pozycję wykonawcy w .W treści zaskarżonej decyzji brak jest określenia, jaką stratę finansową poniósł fundusz zarządzany przez organ, w jaki sposób taki opis przedmiotu zamówienia wpłynął na nieprawidłowe wydatkowanie tych środków, które w konsekwencji stanowić miałoby nieuzasadnioną korzyść.Opis przedmiotu zamówienia wpływa na przebieg postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz stanowi o istotnych postanowieniach późniejszej umowy..

Określenie przedmiotu zamówienia jest obowiązkiem i jednocześnie uprawnieniem zamawiającego.

5777 orzeczeń dotyczących .W tym stanie rzeczy KIO uznała, że nie potwierdził się zarzut co do nieprawidłowego opisu przedmiotu zamówienia, to jest w sposób nieprecyzyjny i niewyczerpujący.. Zmiana opisu przedmiotu zamówienia poprzez obniżenie parametrów zamawianego sprzętu medycznego w stosunku do postępowań prowadzonych uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego wyklucza .W dniu 6 lutego 2012 r. Krajowa Izba Odwoławcza (dalej "KIO") podjęła uchwałę z której wynika, że jeśli opis przedmiotu zamówienia publicznego może choćby tylko potencjalnie utrudniać uczciwą konkurencję, jest on sprzeczny z prawem zamówień publicznych (sygn.. 1 Przedmiot zamówienia 2. przedmiot zamówienia opisuje się w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty.. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w .Zamawiający uznał, iż w sposób nieprawidłowy dokonał opisu przedmiotu zamówienia, używając nieostrego terminu dotyczącego długości kabla i nożyka, tj. zwrotu „około".. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług w zakresie utrzymania i wsparcia technicznego Systemu Edukacyjnego, zwanego dalej „SE" przez okres 36 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, w tym przygotowanie i przeprowadzenie instruktaży z zakresu .Cz ęść B SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia Zakup depozytorów kluczy na Drogowe Przej ścia Graniczne w Korczowej, Kro ścienku i Medyce oraz Lotnicze Przej ście Graniczne Rzeszów - Jasionka (znak sprawy: OA-XVI.272.6.2019) I..

Zamawiający nie określił bowiem w sposób jednoznaczny przedziałów długości kabla.Opis przedmiotu zamówienia 1.

Numer sprawy: 13/BOK/PN/2016.. Zamawiający naruszył art. 29 ust.. Termin Definicja 1.. Konserwacja obejmuje następujące systemy i instalacje: 1) System zdalnej kontroli i sterowania Kontron.W Opisie Przedmiotu Zamówienia, dalej: „OPZ", poniższym definicjom nadaje się następujące znaczenie: Lp.. Natomiast podane informacje są wystarczające do wyceny przedmiotu zamówienia w oparciu o określoną przez Zamawiającego ilość odpadów do odebrania.Równoważny opis przedmiotu zamówienia nie może naruszać uczciwej konkurencji >>> Kontrola przeprowadzona przez Prezesa UZP wykazała liczne nieprawidłowości z zakresu opisu przedmiotu.. Także w przypadku istnienia dowodów na zmowę lub korupcję, uznaje się, że złożona oferta jest nieprawidłowa.nieprecyzyjny opis przedmiotu zamówienia w wyroki Krajowej Izby Odwoławczej.. Musi go wykonać zgodnie z art. 29 ust.. W pierwszej bowiem kolejności wskazuje, czy zainteresowany wykonawca może złożyć .Szczegółowy opis mebli biurowych i krzeseł obrotowych L.p.. Opis dotyczący długości kabla i nożyka jest faktycznie nieprecyzyjny.. Nieprawidłowy opis ogranicza krąg potencjalnych wykonawców mogących ubiegać się o udzielenie zamówienia, co powoduje, iż zamawiający nie może zawrzeć ważnej umowy na realizację .Opis przedmiotu zamówienia jest jedną z najważniejszych czynności dokonywanych przez zamawiającego w toku przygotowywania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.. 4406 orzeczeń dotyczących ustawy Prawo Zamówień Publicznych (pzp).Załącznik nr 1 do SIWZ.. Nieprawidłowości w opisie przedmiotu zamówienia mogą ujawnić .Opis przedmiotu zamówienia ma umożliwić wykonawcy obliczenie ceny bez żadnych dodatkowych interpretacji czy podejmowania dodatkowych czynności..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt