Charakterystyka zespołu klasowego klasa 8




Uczniowie są mili, zabawni, weseli i koleżeńscy, chętnie sobie pomagają.. Zilustrowane losowanie Przygotowujemy różne zasady, spośród których uczniowie losują 10 i w .Zarówno dzieci zdroweCharakterystyka zespołu klasowego: mocne strony .. słabe strony .. Imię i nazwisko ucznia Nazwa konkursu lub rodzaj zawodów / osoba odpowiedzialna Osiągnięcia praca na rzecz klasy i szkoły, wolontariat ( formy działania, liczba uczniów), wycieczki, imprezy klasowe itd.Analiza pracy klasy ( mocne i słabe strony .1.. Na tak dobre wyniki ma oczywiście wpływ dobra frekwencja, która wyniosła 94,9%.. Klasa niekiedy rozbrykana ale na lekcjach pracowita i zdyscyplinowana.. Przestaje by ć on wył ącznie osob ą przekazuj ącą wiedz ę i posiadaj ącą w klasie władz ę niemal że absolutn ą.. Pomocne będą tutaj wszystkie metody i techniki diagnostyczne omówione w trzeciej części opracowania.W każdym razie na pierwsze półrocze klasy drugiej ( średnia ocen klasy 3,3) było 19 ocen niedostatecznych i 89 ocen dopuszczających.. Zespól klasowy jest zróżnicowany pod względem emocjonalnym, intelektualnym oraz aktywnością i motywacją do nauki.. Lubimy się uczyć, aktywnie uczestniczymy w życiu klasy i szkoły.. W klasie są uczniowie posiadające orzeczenia z Poradni Psychologiczno .Charakterystyka klasy V integracyjnej.. Zajęcia otwarte w klasie III a w dniu 13.05..

Wybór samorządu klasowego- cechy przewodniczącego klasy 2.

Rodzaj imprezy Liczba uczniówKlasa liczy 15 uczniów w tym 7 chłopców i 8 dziewczynek.. Klasa IIb liczy 21 uczniów w tym 11 dziewczynek i 10 chłopców.. Aktywno ść taka stawia nauczyciela w nieco innej roli ni ż ta, do której przyzwyczajeni s ą uczniowie.. Przygotowaliśmy wspólnie z kolegami z klasy IIa uroczysty apel o charakterze patriotycznym z okazji Narodowego Święta Niepodległości.Sprawozdanie i ewaluacja pracy zespołu wychowawców klas IV- V w ZGSP w Pawłowiczkach Głównymi zamierzeniami działalności zespołu jest: • Kształtowanie pozytywnych postaw wśród uczniów • Integracja międzyklasowa • Wpajanie dobrych zasad ogólnie przyjętego współżycia w grupie • Efektywna realizacja zadań wynikających z planów dydaktycznych i wychowawczych .uwagi o klasie: 1) stopień i sposób realizacji programu wychowawczego, programu profilaktyki oraz planu pracy wychowawczej klasy; realizacja zadań wynikających z planu pracy szkoły (wychowanie patriotyczne, zdrowotne, ekologiczne.. ), realizacja problematyki skutecznego uczenia się, komunikacji interpersonalnej i współpracy w zespole .Sprawozdanie z pracy dydaktyczno - wychowawczej - w klasie III-2014/2015..

5.zintegrowania zespołu klasowego i równocze śnie w nim uczestniczył.

0 punktów w obszarach „Stosunek do nauki i frekwencja" oraz „Godne, kulturalne zachowanie się w szkole i poza nią".Charakterystyka arkuszy egzaminacyjnych.. Przedmiot ewaluacji Sprawozdanie 1 Zebranie informacji o uczniach - charakterystyka klasy, pomoc uczniom z rodzin dysfunkcyjnych 2 Współpraca wychowawców z pedagogiem w odniesieniu do uczniów dysfunkcyjnych 3 Realizacja zaleceń Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej 4 Realizacja programu wychowawczego i profilaktycznego 5 Osiągnięcia wychowawcze, problemy wychowawcze 6 Współpraca .. Klasa liczy siedemnastu uczniów; - czterech uczniów z niedorozwojem umysłowym i jeden uczeń z elementami autyzmu.. Uczniowie uzyskali bardzo dobry wynik ze sprawdzianu w klasie VI ( śr. 27, 8 punktu ), co uplasowało ich na siódmym stopniu staninowej skali dziewięciopunktowej, a to odpowiada poziomowi wysokiemu .Określono osiem kompetencji kluczowych, które stanowią połączenie wiedzy, umiejętności i postaw uważanych za niezbędne dla potrzeb samorealizacji i rozwoju osobistego, aktywnego obywatelstwa, integracji społecznej oraz zatrudnienia: 1. porozumiewanie się w języku ojczystym; 2. porozumiewanie się w językach obcych; 3. kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-Jak napisać charakterystykę ..

Jedną z nich jest ustalenie kodeksu klasowego, czyli zasad, którymi uczniowie mają się kierować przez cały rok.

Analizie podlega nie tylko zewnętrzny wygląd prezentowanej osoby (jak w wypadku opisu postaci), lecz również jej sposób zachowania, charakter, intelekt, styl życia i wyznawane poglądy.Poznawanie klasy szkolnej jako zespołu wychowanków Jednym z ważnych zagadnień badawczych, jakie stają przed nauczycielem w odniesieniu do klasy szkolnej jest poznanie jej jako grupy społecznej.. Obecnie w naszej klasie jest 20 brunetów i brunetek i 9 blondynów i blondynek .Praca wychowawcza w klasie pierwszej objęta została następującymi standardami: 1.Organizacja zespołu klasowego.. Klasa II liczy 8 uczniów, w tym 2 dziewczynki i 6 chłopców.. PLAN PRACY KLASOWEGO ZESPOŁU NAUCZYCIELSKIEGO DLA KLASY VI A NA ROK SZKOLNY 2005/2006 CELE I ZADANIA KLASOWEGO ZESPOŁU NAUCZYCIELSKIEGO: v Wybór zestawu programu nauczania dla klasy VIA z uwzględnieniem możliwości rozwoju uczniów oraz jego modyfikacja w miarę potrzeb.Pierwszy tydzień września, to w szkole i przedszkolu, czas na aktywności organizacyjne i integracyjne.. Frekwencja 92,86.. 12.Krótka charakterystyka klasy ( problemy wychowawcze, uczniowie realizujący program „s" poziom intelektualny klasy, aktywność, uczniowie .Charakterystyka zespołu klasowego: mocne strony .. Imię i nazwisko ucznia Nazwa konkursu lub rodzaj zawodów / osoba odpowiedzialna Osiągnięcia praca na rzecz klasy i szkoły, wolontariat ( formy działania, liczba uczniów), wycieczki, imprezy klasowe itd..

Często jest nieprzygotowany do zajęć, nie dotrzymuje ustalonych terminów, nie interesuje go samorozwój, nie pracuje na rzecz zespołu klasowego.

10 uczniów uzyskało średnią ocen poniżej 3,0 ( 2,8, 2,4, 2,4, 2,0 2,8, 2,5, 2,6, 2,4, 2,0, 2,5, 2,1), co dało w efekcie najsłabszy wynik na poziomie klas gimnazjalnych.Plik sprawozdanie wychowawcy z klasyfikacji klasy za pierwszy okres roku szkolnego.doc na koncie użytkownika Karol66 • folder Dokumenty • Data dodania: 23 sty 2013Analiza pracy klasy ( mocne i słabe strony, sukcesy) Klasa III „b" liczy 16 uczniów 8-dziewczynek i 8 chłopców.. Znaczna większość uczniów tej klasy jest ambitna i chętnie uczestniczy w życiu klasy.PLAN PRACY WYCHOWAWCY KLASOWEGO NA LATA 2017 - 2022 DLA KLAS IV - VIII SZKOŁY PODSTAWOWEJ Wychowawca klasy: Izabela Jeż Program uwzględnia w różnym stopniu wiele kierunków pracy z uczniami, kładzie szczególny nacisk na wspieranie rozwoju ucznia, kształtowanie jego osobowości, przestrzeganie norm społecznych, budowanie postawy życzliwości i współdziałania, integrację .Metody poznawania uczniów i zespołu klasowego - diagnoza potrzeb i problemów klasy IDENTYFIKACJA PROBLEMU Niezbędnym warunkiem skutecznego oddziaływania wychowawczego w zespole klasowym jest jak najlepsze poznanie wychowanków, zrozumienie ich potrzeb i problemów, wzajemnych relacji z rówieśnikami.Klasa IIb.. Staje si ęCharakterystyka klasy VI„a" Uczniowie klasy VI„a" tworzą zgrany zespół składający się z sześciu dziewczynek i jedenastu chłopców.. Dzieci w większości są zdyscyplinowane na zajęciach i aktywne.Charakterystyka klasy ( trudności dydaktyczne i wychowawcze): Problemy dydaktyczne: Głównym problemem dydaktycznym w klasie szóstej u niektórych uczniów było : nie wykorzystanie swoich możliwości intelektualnych, brak samodyscypliny, systematycznego utrwalania zdobytych wiadomości i umiejętności na lekcjach , trywialnie mówiąc nie .Spotkanie podsumowujące pracę zespołu VI przewodnicząca.. Szkoła Podstawowa nr 17 z oddziałami integracyjnymi w Częstochowie ma 4 oddziały klas integracyjnych.. Uczniowie klasy VI osiągnęli w tym semestrze bardzo dobre wyniki w nauce, gdyż średnia ocen wynosi 4,0.. W tym wpisie prezentujemy nasze pomysły na ich wprowadzenie i ustalenie.. Zajęcia otwarte w klasie III f w dniu .Lp.. Kiedy objąłem wychowawstwo w klasie I gimnazjum, stanąłem wobec problemu integracji 26 - osobowego zespołu uczniów pochodzących z różnych środowisk.Zwracam szczególną uwagę na integrację zespołu klasowego, wzajemną pomoc, zdyscyplinowanie na lekcjach, poprawienie wyników w nauce szkolnej (w tym zakresie odpowiednie motywowanie do nauki) oraz poprawienie frekwencji, rozwój zainteresowań, uwrażliwienie, indywidualną pomoc uczniom z trudnościami, zarówno szkolnymi jak i tymi .1.Zajęcia otwarte w klasie II c w dniu 23.04.2013 - prowadząca Elżbieta Ławreszuk; Temat: Powtórzenie wiadomości o owadach, rybach, płazach, gadach i ssakach.. Zapoznanie z kryteriami oceniania zachowania i z przedmiotów.. Stąd też wychowawca zobowiązany jest do ciągłych poszukiwań.. Tworzymy zgraną, zaradną rodzinę klasową.. (8 punktów) X- zachowanie poprawne.. Są w klasie również uczniowie reprezentujący wysoki poziom intelektualny,Na pierwszym spotkaniu klasy warto zmienić jej układ.. Plan pracy w nowym roku szkolnym, kalendarz imprez klasowych.. Prawa i obowiązki ucznia- statut szkoły- praca w grupach 3..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt