Sprawozdanie z realizacji programu poprawy efektywności kształcenia w szkole podstawowej




Juliana Rydzkowskiego w Chojnicach I.. CEL GŁÓWNY.. · Zewnętrzne formy doskonaleniaSPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO w latach szkolnych 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 Joanna Słabicka § 7.1.1. czerwiec 2013r.. FORMY REALIZACJI 1.Zespół do spraw programu poprawy efektywności kształcenia 17.06.2020 r. opracowanie efektów pracy wynikających z realizacji zadań w ramach programu poprawy efektywności kształcenia przedstawienie ich wraz z wnioskami i rekomendacjami do pracy w roku szkolnym 2019/2020 na posiedzeniu RPpolecenie dyrektora szkoły opracowania programu poprawy efektywności kształcenia w szkole z uwzględnieniem klas I-III oraz IV-VI.. Wstęp .. Analiza wyników i ocen zachowania uzyskiwanych przez uczniów w I semestrze roku szkolnego 2012/13.DZIAŁANIA SŁUŻĄCE PODNOSZENIU EFEKTÓW KSZTAŁCENIA Z EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ W KLASACH I - III SZKOŁY PODSTAWOWEJ STRATEGIA DZIAŁAŃ W KLASACH I - III W LATACH 2015 - 2018, UKIERUNKOWANA NA KSZTAŁCENIE UMIEJĘTNOŚCI UCZNIA L.p Umiejętności Zadania Realizacja Termin/ osoby odpowiedzialne Efekty 1. poprawa efektywności kształcenia w szkole (podnoszenie wyników sprawdzianu po kl. VI) CELE SZCZEGÓŁOWE.. Ich kształcenie w szkole podstawowej może być prowadzone do końca roku szkolnego w roku kalendarzowym, w którym kończą dwudziesty rok życia.programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej […] ( Dz. U. z 2017 r. poz. 356 )-----Wychowanie do życia w rodzinie Do zadań szkoły w zakresie realizacji wychowania do życia w rodzinie należy w szczególności pomoc w rozpoznawaniu i rozwijaniu zdolności w odkrywaniu możliwych dróg realizacji osobowej i zawodowej wychowanka,Realizacja Programu ..

Ewaluacja realizacji programu Poprawy Efektywności Kształcenia czerwiec 2013r.

Od września 2014 r. nauczyciele realizowali działania określone w ramach tego programu w obszarach: Czytanie Pisanie Rachunek pamięciowy Korzystanie z informacji Wykorzystanie .Sprawozdanie z realizacji programu poprawy efektywności kształcenia w szkole podstawowej Typ placówki: szkoła podstawowa Kategoria: Realizacja i monitorowanie podstawy programowej.. Rada Pedagogiczna postanowiła w roku szkolnym 2013/2014 wdrożyć w życie Program podnoszenia .kształcenia w szkole podstawowej Metody aktywizuj ące.. Realizując działania opisane w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2015 r. „w sprawie zakresu i form prowadzenia w szkołach i placówkach systemu oświaty działalności wychowawczej, edukacyjnej informacyjnej i profilaktycznej w celu przeciwdziałania narkomanii" (Dz. U. z 2015 r., poz. 1249) oraz .Prezentowany program poprawy efektywności kształcenia może być wykorzystany przede wszystkim w szkole podstawowej i w gimnazjum, dla której nadzór zewnętrzny zalecił opracowanie takiego programu na podstawie art. 34 ust.. W ZABŁUDOWIE.. ks. Jerzego Popiełuszki w Krajnie .. 2 ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty (ze zm.).. W roku szkolnym 2008/2009 średni wynik sprawdzianu zewnętrznego w klasie VI uzyskany przez uczniów naszej szkoły znalazł się w staninie 4 ( wg skali dziewięciostopniowej) i został określony jako „niżej średni".PROGRAM POPRAWY EFEKTYWNOŚCI PROCESU KSZTAŁCENIA..

Monitoring realizacji programu Poprawy Efektywności Kształcenia styczeń 2013r.

Zespół Kierowniczy szkoły 10.. W SZKOLE PODSTAWOWEJ .. 2; 3) opiniowanie projektu planu finansowego składanego przez dyrektora szkoły.. POPRAWY EFEKTYWNOŚCI.. Opracowania materiałów będzie dokonywał zespół nauczycieli piszących Program Poprawy Efektywności Kształcenia.Szkoła Podstawowa im.. Sprawozdanie z realizacji zadań programu wychowawczo - profilaktycznego za rok szkolny 2017/2018 stanowi załącznik nr 2.Title: program_poprawy_2016-2017 Author: Aga Created Date: 9/24/2016 8:11:28 PMKadry i płace, zarządzanie, nadzór pedagogiczny, bezpieczeństwo dzieci i uczniów, wychowanie, kształcenie.. F. KARPIŃSKIEGO.. Zespół Kierowniczy szkoły 9.. Realizacja i zakończenie programu poprawy efektywności wychowania - Portal OświatowyWritten by Alicja Górska (tel.957255032) Wednesday, 26 June 2013 09:16 W związku ze zbliżającym się zakończeniem zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2012/2013 przechodzimy do etapu oceny efektów kształcenia w wyniku wdrożenia programów szkolnych (program poprawy efektywności kształcenia, lub plan poprawy efektywności kształcenia, lub inny dokument mający na celu podniesienie .Uczniowie z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego mogą uczyć się w szkole dłużej, aniżeli ich zdrowi rówieśnicy.. Określenie zmian w nadzorze pedagogicznym i pracy dydaktycznej.Za realizację programu odpowiedzialne są osoby wskazane przez dyrektora szkoły..

Ewaluacja Zasady ewaluacji programu poprawy efektywności kształcenia Cele ewaluacji: 1.

Model organizacyjny zajęć z wychowania fizycznego według programu odbywał się w systemie: 2 + 2.Rada Rodziców uchwaliła program wychowawczo - profilaktyczny na rok szkolny 2017/2018 dnia 27 września 2018 r. - Uchwała nr 3/2017 Rady Rodziców Szkoły Podstawowej w Dubiczach Cerkiewnych.. Uczestniczenie w pracach organów szkoły związanych z realizacją zadań dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych wynikających ze statutu oraz potrzeb szkoły i środowiska lokalnego.. PODJĘŁAM DZIAŁANIA, PRZYGOTOWUJĄCE DO ODBYCIA STAŻU Staż na nauczyciela dyplomowanego rozpoczęłam 1 września 2016 r. Po dokonaniu analizy potrzeb szkoły .Nr dopuszczenia programu do realizacji to: 23/4/12/14/SP.. doskonalenie efektów procesu dydaktycznego, w standardach ROZUMOWANIE, KORZYSTANIE Z INFORMACJI, WYKORZYSTANIE WIEDZY W PRAKTYCE, PISANIE I .W związku z tym Warmińsko-Mazurski Kurator Oświaty na podstawie §13 pkt.. KSZTAŁCENIA.. Jak reagować na agresję" - kwiecień 2010r.. - „Jak radzić sobie z przemocą w szkole?. Pobierz.8.. 1 Sprawozdanie z realizacji programu poprawy efektywności kształcenia i wychowania w klasach I-III W roku szkolnym 2014/15 został wprowadzony do realizacji program poprawy efektywności kształcenia i wychowania.. W SZKOLE PODSTAWOWEJ..

Wdrażanie i stopień realizacji programu naprawczego oceniane będą bieżąco i okresowo.

Wnioski z analizy wyników zawartych w szkolnym raporcie z egzaminu gimnazjalnego w 2011 r. z uwzględnieniem analizy tendencji rozwojowej szkoły w ostatnich trzech latach:Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ.. M. KOPERNIKA W WIERZCHOSŁAWICACH I.. Wspólne omawianie wyników diagnoz służy opracowaniu programów poprawy efektywności kształcenia uwzględnianych w bieżącej pracy dydaktyczno-wychowawczej.. Czyta i rozumie teksty, wyciąga zPROGRAM.. dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu- „Wdrożenie i ewaluacja programu poprawy efektywności kształcenia i wychowania" - listopad 2009r.. WSTĘP Po analizie wyników zewnętrznego sprawdzianu kl. VI, badań stopnia opanowania kluczowych umiejętności z poszczególnych przedmiotów oraz testu kompetencji po klasie III.. Określenie efektywności programu.. PROF. KAROLA OLSZEWSKIEGO .. Dobór metod i technik pracy ze wzgl ędu na ich przydatno ść w realizacji celów lekcji Konstruowanie narz ędzi pomiaru osi ągni ęć uczniów Ocenianie kryterialne w bloku humanistycznym i matematyczno-przyrodniczym - stworzenie szkolnego programu poprawy efektywno ści kształcenia9.sprawozadnie z realizacji zajeć pozalekcyjnych w roku szkolnym doc. 10.ocena efektów kształcenia okreslonych w podstawie programowej z przedmiotu doc. 11.arkusz analizy własnej pracy nauczyciela w roku szkolnym doc Monitorowanie realizacji podstawy programowej w szkole podstawowej.do napisania programu poprawy efektywności kształcenia było: * Uzyskanie przez uczniów niezadowalających wyników z egzaminu gimnazjalnego w roku szkolnym 2010/2011.. Wnioski z analizy wyników ze sprawdzianu w szkole podstawowej w praktyce szkolnej należy zwrócić uwagę na odczytywanie tekstów literackich, popularnonaukowych przez uczniów oraz .. Program realizowałem w klasach IV-VI szkoły podstawowej w latach 2013-2016. na rok szkolny 2014/2015.. "W przypadku stwierdzenia niedostatecznych efektów kształcenia lub wychowania w szkole lub placówce organ sprawujący nadzór pedagogiczny poleca dyrektorowi szkoły lub placówki opracowanie, w uzgodnieniu z organem prowadzącym, programu i harmonogramu poprawy efektywności kształcenia lub wychowania.Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego w okresie stażu na stopień zawodowy nauczyciela dyplomowanego mgr wychowawca świetlicy odbywający staż w Szkole Podstawowej nr 1 im.. Nauczyciele przedstawiają wnioski w swoich sprawozdaniach z realizacji zajęć dydaktycznych z .uczyć, jak radzić sobie z napięciem, stresem przed sprawdzianem, testem, stwarzać przyjemną atmosferę pracy..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt