Sprawozdanie z zajęcia dydaktycznowyrównawcze z matematyki




nr 1 do SIWZ w cz. II zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki Trzy grupy, po 8 osób każda, w wymiarze 30 godzin zajęć na grupę = 90 godzin, zgodnie z zał.. Udział w zajęciach stwarza uczniom warunki rozwoju i doskonalenie swoich umiejętności, wyrobienie .Sprawozdanie z pracy na zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki w ramach projektu „Lepszy w zawodzie".. Zajęcia dla uczniów z problemami w nauce, uczniowie uzupełniają podstawowe braki w nauce i umiejętnościach, są motywowani do nauki.. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z edukacji polonistycznej odbywały się w I semestrze 2013/2014 roku raz w tygodniu- w czwartek.. Biorąc pod uwagę różnorodne zainteresowania oraz możliwości intelektualne uczniów klasy IV i VII szkoły podstawowej starałam się dostosować do nich ofertę edukacyjną, wykorzystując w swojej pracy dydaktycznej urozmaicone metody i formy pracy.Od października 2010 r rozpoczęły się zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze w kl.III w ramach programu unijnego "Od bariery po sukces" .Kontyunują go uczniowie , którzy uczęszczali na nie do czerwca 2010r.. Sprawozdanie z zajęć wyrównawczych z matematyki dla klas IV - VI Zajęć w I semestrze roku szkolnego 2014/2015 odbywało się 16 godzin.. ZAŁOŻENIA PROGRAMU; Program jest skierowany do uczniów klas IV - VII SP, mających problemy z opanowaniem treści podstawy programowej z matematyki..

Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki klasa VII.

Zadania logiczne - klasa 6; Plan pracy - zajęcia rozwijające z matematyki dla uczniów klasy VII i VIII szkoły podstawowej.. w związku z tym nauczyciel będzie obserwował działania uczniów w trakcie realizacji kolejnych zagadnień zawartych na zajęciach.Sprawozdanie z projektu edukacyjnego .. • Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki (prowadząca- Joanna Świderska) • .. Przebieg: W czasie 40 godzin zrealizowano treści zawarte w szczegółowym harmonogramie zajęć.. Dodatkowo ćwiczą umiejętności, których opanowanie sprawia im największe trudności.Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i koła poprzez podniesienie u uczniów kompetencji kluczowych w tym metodą eksperymentu, korzystania z technologii TIK oraz wsparcia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi .. Z ajęcia prowadzone zgodnie z programem napisanym przez Jadwigę Janocik zatwierdzonym w dniu 17 grudnia 2009r.. Informacje o realizacji zadania.. Jest on zgodny z podstawą programową i skorelowany z programem „Matematyka z plusem".Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze.. Szachy; Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla klasy VIJedną z form pomocy, jaką uczniom może zapewnić szkoła są zajęcia wyrównawcze..

Na zajęcia uczęszczało 6 uczniów.SPRAWOZDANIE.

Zajęcia rewalidacyjne dla dzieci z przedszkola; Zajęcia rewalidacyjne dla dzieci klas I-III; Zajęcia wyrównawcze - język polski; Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki; Porady pedagoga dla rodziców; Porady pedagoga dla dzieci; WF dla wszystkichI zajęcia dydaktyczno wyrównawcze z języka polskiego Trzy grupy, po 8 osób każda, w wymiarze 30 godzin zajęć na grupę = 90 godzin, zgodnie z zał.. Zajęcia odbywały się raz w tygodniu na przemian dla klas IV i V oraz VI.Zajęcia rozwijające z matematyki w klasach IV - VI prowadzą p. Anna Maczuga, p. Dorota Wierzchanowska i p. Marta Masztafiak.. BO poznawali i doskonalili przede wszystkim zasady pisowni wyrazów z „ó .Prowadząca: mgr Joanna Mróz.. Nowa .SPRAWOZDANIA PROWADZĄCYCH ZAJĘCIA ZA WRZESIEŃ, PAŹDZIERNIK, LISTOPAD (DO 15.11.2011.. Program ten jest skierowany do uczniów klasy VII mających problemy z opanowaniem materiału nauczania z matematyki.. ROK SZKOLNY 2014/2015.. Działania na rzecz edukacji matematycznej wspierane były przez Fundację mBanku, która promuje i dofinansowuje inicjatywy służące rozwijaniu myślenia matematycznego, prezentujące innowacyjne podejście do .ZESPÓŁ SZKÓŁ W BRDOWIE ul. Mickiewicza 8 62-620 Babiak tel./fax: (63) 271 30 12. email1: [email protected] realizacji zajęć: 1..

Nauczyciel prowadząc zajęcia nie musi zrealizować całego programu.

Na zajęciach uczniowie na bieżąco uzupełniali braki w wiadomościach i umiejętnościach z zakresu matematyki.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze • Szkoła • pliki użytkownika jolai przechowywane w serwisie Chomikuj.pl • PLAN PRACY wyrównawcze.doc, ZAJECIA WYROWNAWCZE(1).doc Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.Sprawozdanie z realizacji innowacji pedagogicznej z matematyki „Rozwijanie twórczych zdolności matematycznych uczniów" w roku szkolnym 2018/2019 Innowacja miała formę metodyczno - organizacyjną i dotyczyła lekcji matematyki, oraz zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki prowadzonych w ramach działań statutowych.Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne; Zajęcia logopedyczne; Zajęcia rewalidacyjne.. W ramach art. 42 KN realizowane były zajęcia matematyczne w wymiarze 1 godz. tygodniowo w klasie VI.. Jest przeznaczony dla uczniów spełniających warunki regulaminu rekrutacyjnego opracowanego przez SYNTEA S.A., a więc dla dzieci, których średnia ocen z matematyki nie przekroczyła 4,5.. Realizacja ich nastąpiła w terminie od 9 września 2014 do 19 grudnia 2014.1 Sprawozdanie za rok 2009/10 z zajęć pozalekcyjnych prowadzone w Szkole Podstawowej w Niedzicy w ramach projektu Moja Szkoła Moje Okno na Świat Sprawozdanie z realizacji zajęć dydaktyczno-wyrównawczych Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze prowadzone są dla trzech grup uczniów po jednej godzinie zajęć tygodniowo..

2 grupy z matematyki (od 3 do 8 osób) 2 godziny w tygodniu.

Jest on zgodny z podstawą programową i skorelowany z programem „Matematyka z kluczem", wyd.. Na początku cyklu zajęć przeprowadziłam diagnozę umiejętności uczniów, wyniki której pozwoliły mi określić priorytety pracy z zespołem.Plan zajęć rozwijających z matematyki w klasie V i VI szkoły podstawowej.. Uczęszcza na te zajęcia 24 uczniów.dodatkowych z matematyki (o charakterze wyrównawczym).. Celem zajęć jest rozwijanie umiejętności w zakresie nauki matematyki w klasach IV-V.. Razem 28 godzin.. w roku szkolnym 2012/2013 wraz z oceną efektywności.. Decyzją z dnia 10 .11.2010r jednego z uczniów przeniesiono z listy rezerwowej na listę podstawową tych zajęć.Równie wymierne korzyści przynoszą uczniom zajęcia wyrównawcze z matematyki, na których utrwalają oni materiał programowy, a w szczególności rozwiązują zadania tekstowe oraz przykładowe zadania egzaminacyjne.. )W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoProgram zajęć wyrównawczych z matematyki dla klas IV - VII na rok szkolny 2017/2018 Opracowała: Beata Maślak WSTĘP W każdym zespole klasowym oprócz uczniów uzdolnionych matematycznie są uczniowie przeciętni i wreszcie tacy, którzy mają duże problemy z opanowaniem wiadomości matematycznych.. Objęci nimi byli uczniowie z drugich klas technikum.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki W celu poprawy i wzmocnienia swoich umiejętności i wiadomości szkolnych zachęcam do pracy z wykorzystaniem poniższych stron: klasa 25 z realizacji zajęć zespołu wyrównawczego z matematyki kl. I V VI Ja też potrafię Zespół wyrównawczy z matematyki Ja też potrafię przeprowadziłam z uczestnikami zespołu - 13 zajęć.. Wybiera treści dobrane doJedną z form pomocy, jaką uczniom może zapewnić szkoła są zajęcia wyrównawcze.. przez Wiesławę Knawę dostosowanym do potrzeb, aspiracji ,możliwości BO.. Program ten jest napisany z myślą o uczniach, dla których matematyka jest nauką trudną.Sprawozdanie z zajęć matematycznych w klasie VI .. Zajęcia wyrównawcze z matematyki w szkole Podstawowej w Szczenurzy prowadzone były w dwóch grupach.. ZAŁOŻENIA PROGRAMU.. Grupa - Jolanty Cabaj Zajęcia prowadziłam od 27 października 2009 do 25 maja 2010 roku.. Zadania logiczne - klasa 5; Zadania na szóstkę - graniastosłupy.. Odbyło się 14 spotkao po dwie godziny.. Z PROWADZENIA ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH Z MATEMATYKI.. W zajęciach brało udział 8 uczniów klasy IIb: 5 chłopców i 3 dziewczynki.- rozwijanie umiejętności korzystania z różnych źródeł informacji oraz wykorzystywania ich w procesie zdobywania wiedzy..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt