Ewaluacja zajęć wyrównawczych z matematyki w klasach iiii




W S T Ę P Intencją autorów programu Z kalkulatorem, kartami .. Opracowany został na podstawie programu Oficyny Wydawniczej * Krzysztof Pazdro z 2012 roku.1 z realizacji zajęć zespołu wyrównawczego kl. I III Ja też potrafię Zespół wyrównawczy z programu Ja też potrafię obejmuje pięciu uczniów z kl. III i dwóch uczniów z klasy II.. Ankieta ogólna badająca poziom wiedzy i preferencji uczestników zajęć w chwili rozpoczęcia projektu ( ex- ante).. Wykaz uczniów klas I biorących udział w kołach zainteresowań 0 20 40 60 Liczba uczniów uczęszczających 80 100 120 140 Klasy I Klasy II Klasy III Liczba uczniów ogółem na zjęcia dydaktyczno-wychowawcze Liczba uczniów uczęszczających naII.. Zrealizowano 156/180 godzin.. Załóż konto i korzystaj z materiałów!PROGRAMY ZAJĘĆ DYDAKTYCZNO - WYRÓWNAWCZYCH z języka polskiego dla uczniów klas IV - VI Kurs grantowy: Zajęcia wyrównawcze w szkole podstawowej skuteczną formą wspomagania rozwoju uczniów z trudnościami w nauce 26.09.2008 - 8.09.2008 Materiały opracowane przez uczestników kursuzajęć wyrównawczych z matematyki dla klas IV - VI zajęcia pozalekcyjne realizowane w ramach projektu „Zajęcia dodatkowe dziś - szansą na lepsze jutro" w okresie od września 2012 r. do czerwca 2013 r. „Tyle jest w każdym poznaniu nauki, ile jest w nim matematyki.". Bardziej szczegółowo IV.2 Ankieta szczegółowa badająca poziom wiedzy uczestników zajęć wyrównawczych z matematyki.z opanowaniem programu nauczania matematyki w ramach zajęć edukacyjnych w klasie szkolnej..

Cele zajęć wyrównawczych z matematyki.

Uczniowie korzystają w ramach zajęć z tabletów, komputerów oraz pracują aktywnie wykorzystując tablicę multimedialną.. Program zajęć wyrównawczych z matematyki dla grupy 5.3 zajęcia pozalekcyjne realizowane w ramach projektu " One Two Three - eksperymentujemy z matematyką i językiem angielskim - program rozwijania kompetencjiProgram zajęć przewidziany jest do realizacji w klasach IV - VI na 60 godzinach zajęć dodatkowych z matematyki (o charakterze wyrównawczym).. Powstał w celu wyrównania szans edukacyjnych dzieci z brakami w wiadomościach i umiejętnościach szkolnych.. Grupa liczy 10 osób z klasy IV i 10 osób z klasy V.. Program powstał po przeprowadzonej wstępnej diagnozie pedagogicznej .PROGRAMU ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH Z MATEMATYKI W LICEUM Program zajęć wyrównawczych z matematyki przeznaczony jest dla uczniów klas I - III liceum.. Praca na lekcji z różnymi źródłami informacji ( książki, atlasy, wycinki z prasy, publikacje internetowe, mapy)EWALUACJA Ewaluacji dokonałam w oparciu o załączone do programu ankiety oraz na podstawie obserwacji uczniów na zajęciach i rozmów z nimi.. Koło matematyczne w klasach IV - VI szkoły podstawowej liczy 17 członków (ankietowanych 16), a w klasach I - III gimnazjum 18 (ankietowanych 15).Program zajęć wyrównawczych jest przeznaczony dla uczniów klasy VI-ej szkoły podstawowej, którzy z różnych powodów mają trudności w opanowaniu podstawowych wiadomości i umiejętności z zakresu nauczania języka polskiego.Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

... pisania i matematyki uczniów w klasach I-III.

Sprawozdanie ewaluacyjne z zajęć wyrównawczych z matematyki dla klas 1 i 3 prowadzonych w ramach projektu: „ W stronę sukcesu" za okres od 01 września 2010r.. .Program zajęć dydaktyczno - wyrównawczych w klasie II w roku szkolnym 2014/2015 Program zajęć dydaktyczno - wyrównawczych jest zgodny z Nową Podstawą Programową oraz programem edukacji wczesnoszkolnej dla klasy II.. Uwzględnia realizację podstawowych treści programu w zakresie edukacji polonistycznej i matematycznej.Uniwersytet Dzieci w Klasie oferuje gotowe, bezpłatne scenariusze lekcji i projekty edukacyjne z różnych dziedzin nauki.. Realizowane są treści z edukacji polonistycznej i edukacji matematycznej w wymiarze 1 godziny tygodniowo.Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies.. i różnych pomocy dydaktycznych.. do 14 stycznia 2011r.. PROGRAM ZAJĘĆ DYDAKTYCZNO - WYRÓWNAWCZYCH w klasie 3 Autorka: mgr Anna Kwarciany Program powstał w celu wyrównania szans edukacyjnych dzieci z brakami w wiadomościach i umiejętnościach szkolnych z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej czy społeczno - przyrodniczej dla uczniów klasy trzeciej..

Zestawienie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w klasach I-III Wykres 2.

Ewaluacja ; Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze w klasie II-III były prowadzone od 04.01.2010 roku do 22.. Jest przeznaczony dla uczniów spełniających warunki regulaminu rekrutacyjnego opracowanego przez SYNTEA S.A., a więc dla dzieci, których średnia ocen z matematyki nie przekroczyła 4,5.w planowaniu pracy w roku 2014/2015 możliwość przeprowadzenia zajęć w pracowni komputerowej na lekcjach wymagających pracy z programami komputerowymi.. Program edukacyjny wspierający nauczanie matematyki w klasach III - VII Teresa Świrska Aleksandra Jakubowska Małgorzata Niedziela Wrocław 2019 I.. Zapisanych było siedmiu słabszych uczniów, wymagających .Sprawozdanie z zajęć wyrównawczych z matematyki dla klas IV - VI.. SPRAWOZDANIE z prowadzonych zajęć wyrównawczych z matematyki w klasie III gimnazjum w I semestrze r. szk.. 06 2011 roku.. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy .Sprawozdanie z zajęć wyrównawczych z matematyki..

Cel główny:Program edukacyjny wspierający nauczanie matematyki w klasach III - VII.

Cel został osiągnięty .. CELE EDUKACYJNE.. Program zawiera: a) wstęp, b) cele ogólne, c) cele szczegółowe, d) procedury osiągnięcia celów, e) treści nauczania oraz orientacyjny podział na jednostki lekcyjne, f) zamierzone osiągnięcia, g) realizację założeń programowych, h) ewaluację,Program zajęć wyrównawczych z matematyki dla grupy 5.3. zajęcia pozalekcyjne realizowane w ramach projektu.. Ewaluacja IV.1.. Źródła tych potrzeb to: • fragmentaryczne zaburzenia rozwojowe • deficyty rozwojowe • zaniedbania środowiskowe • nieporadność rodziców .4 Doskonalenie umiejętności korzystania z informacji Przeprowadzenie w klasach II i III lekcji bibliotecznych nt. różnych źródeł zdobywania informacji.. Zajęcia rozwijające z matematyki w klasach IV - VI prowadzą p. Anna Maczuga, p.1.Program zajęć wyrównawczych z zakresu edukacji polonistycznej i matematycznej w kształceniu zintegrowanym klasa III B Program powstał w celu wyrównania szans edukacyjnych dzieci z brakami w wiadomościach i umiejętnościach szkolnych z zakresu edukacji polonistycznej i matematycznej.Program zajęć wyrównawczych dla uczniów klasy pierwszej z trudnościami edukacyjnymi w zakresie aktywności polonistycznej i matematycznej, jest zgodny z treściami "Podstawy programowej".. Obejmowały .Celem zajęć jest rozwijanie umiejętności w zakresie nauki matematyki w klasach IV-V.. Program ten jest napisany z myślą o uczniach, dla których matematyka jest nauką trudną.Wykres 1.. Zajęcia z wykorzystaniem tablicy interaktywnej.. Nauczanie matematyki na zajęciach obowiązkowych i dodatkowych ma wspierać ucznia.PROGRAM ZAJĘC DYDAKTYCZNO - WYRÓWNAWCZYCH DLA KLASY I Opracowała: Anna Mróz Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze przewidziane są dla uczniów o specyficznych potrzebach edukacyjnych, przejawiających się trudnościami w nauce szkolnej.. WNIOSKI DO DALSZEJ PRACY:-umiejętność szybkiego rozwiązywania zadań konkursowych-udział w szkolnych i międzyszkolnych konkursach z matematykiProgram zajęć wyrównawczych z matematyki dla klas IV - VII na rok szkolny 2017/2018 Opracowała: Beata Maślak WSTĘP W każdym zespole klasowym oprócz uczniów uzdolnionych matematycznie są uczniowie przeciętni i wreszcie tacy, którzy mają duże problemy z opanowaniem wiadomości matematycznych.. Immanuel Kant Grzegorz KoziołSprawozdanie z realizacji zajęć wyrównawczych w klasach I-III prowadzonych przez Beatę Zając.. W tym czasie przeprowadzono diagnozę .W ramach zajęć stosowane są kreatywne metody nauczania oraz interesujące dla dzieci formy pracy.. 2009/2010 Zajęcia wyrównawcze odbywały się w I semestrze we wtorki (co drugi tydzień) na 8 godzinie lekcyjnej..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt