Ocena zachowania uczniów ogólna charakterystyka




ogólna sprawność intelektualna wyższa od przeciętnej; bogaty zasób wiadomości ogólnych przyswojonych i utrwalonych; wysoka ciekawość poznawcza (interesuje się historią, literaturą, językiem angielskim, teatrem) bardzo dobrze rozumuje za pomocą pojęć (klasyfikuje, tworzy pojęcia nadrzędne, uogólnia)Charakterystyka produktu: kubek z nadrukiem; kartonowe opakowanie GRATISPrzypinki wzorowego ucznia.. (na podstawie opinii PPP) Posiadających orzeczenie PPP o dysleksji .Sprawozdanie z pracy dydaktyczno - wychowawczej - w klasie III-2014/2015.. §8 Zachowanie ucznia ocenia si ę w nast ępuj ących kategoriach: 1. frekwencja, 2.Ocena opisowa dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym OCENA OPISOWA ZA OKRES I PÓŁROCZAROK SZKOLNY 2010/2011 UCZENNICA: ., niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanymObszary edukacyjne podlegające ocenie:• Zachowanie• Umiejętności praktyczne• Umiejętności językowe• Umiejętności matematyczne• Umiejętności przyrodnicze .Ocena szkolna, jak wiadomo, jest nie tylko informacją o wyniku kształcenia.. Osiągnięcia dydaktyczne 1.. Ocenę wzorową otrzymuje uczeń, który spełnia wszystkie kryteria z oceny bardzo dobrej i dobrej, a ponadto:.. Przy dokonywaniu oceny zachowania należy uwzględnić następujące kryteria:Oto przykłady oceny opisowej uczniów dokonane na koniec roku szkolnego w klasach I, II, III zamieszczone na świadectwie szkolnym: Uczniowie zdolni Klasa I Zachowanie: Uczennica miła, grzeczna, uczynna..

Ocena z zachowania: wzorowa.

§7 Wychowawca przynajmniej raz w pierwszym i drugim okresie informuje ucznia o przewidywanej ocenie zachowania.. Ogólna charakterystyka klasy (poziom edukacyjny klasy, respektowanie norm społecznych itp.) .. III.. Z- zachowanie naganne.. Ubierał się często w niebieskie jeansy i sweter.. Nawiązuje kontakt z nauczycielem.. Często w soboty zapraszał ich na seanse filmowe, podczas .Przejawiał zachowania agresywne, często miał problemy ze skupieniem uwagi na lekcjach, miał problemy w nauce.. Przyczyna niepromowania Frekwencja w klasie: Frekwencja w% Jeśli poniżej 80% - podać przyczynę.. Mówią na niego „chudzielec".. Ocena zachowania uczniów .. Informacje ogólne: UCZNIOWIE LICZBA % UCZNIÓW Stan w dniu klasyfikacji Klasyfikowani Nieklasyfikowani Z dostosowywaniem wymagań eduk.. zawsze wzorowo wywiązuje się ze swoich obowiązków szkolnych, naukowych i pozaszkolnych, jak i tych wynikających ze Statutu Szkolnego,; godnie, z oddaniem i pasją reprezentuje szkołę w obszarze między klasowym, międzyszkolnym, dzielnicowych .przy ustalaniu oceny klasyfikacyjnej zachowania ucznia, u którego stwierdzono zaburzenia lub odchylenia rozwojowe, należy uwzględnić wpływ stwierdzonych zaburzeń lub odchyleń na jego zachowanie na podstawie orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego albo indywidualnego nauczania lub opinii publicznej poradni psychologiczno .OCENA DOPUSZCZAJĄCA podstawowe OCENA DOSTATECZNA rozszerzające OCENA DOBRA dopełniające OCENA BARDZO DOBRA wykraczające OCENA CELUJĄCA Uczeń: - stara się zachować formę, - redaguje wypowiedź, zachowując formę, ale nie występują wszystkie elementy, - redaguje wypowiedź, ..

Klasa III liczy 10 uczniów.

Dużo trudności przynosi nauczycielom właśnie.. Wymagają od nauczyciela specjalnego przygotowania.Charakterystyka klasy pod względem dydaktyczno - wychowawczym:.. Dziecko, które nie ma motywacji do nauki, nie chce się uczyć, nie lubi się uczyć, unika wysiłku i nie zależy mu na ocenach.. Ocena z zachowania może zostać obniżona o kolejny stopień za 3 zapisy o negatywnym zachowaniu.. W stosunku .. Jeżeli uczeń otrzyma upomnienie wychowawcy klasy , nie może uzyskać zachowania dobrego.Mocne strony ucznia.. i komunikowaniem jej uczniom.. Jest trochę nieśmiała.Ocena zachowania ustalona przez wychowawc ę jest ostateczna..

Nazwisko i imię ucznia Ocena opisowa z zachowania.

po I semestrze roku szkolnego 2017/2018.. CHARAKTERYSTYKA KLASY.dane ucznia, charakterystyka zachowania, podjęte przez wychowawcę środki zmierzające do poprawy zachowania ucznia/.Charakterystyka zewnętrzna Felix jest chłopcem szczupłym, o jasnych włosach i piwnych oczach.. Ogólna charakterystyka osiągnięć edukacyjnych .Imię i nazwisko ucznia Data urodzenia Klasa I.. Na rozpoczęcie roku szkolnego ubrany był w luźne bojówki, z łańcuszkiem zwisającym przy pasku, w wytartej brązowej bluzie z kapturem.. Miał włosy ciemnoblond.. Ogólna ocena osiągnięć dydaktycznych (Proszę wstawić „X")  uczeń nie ma trudności w nauce, osiąga bardzo dobre i dobre wyniki w nauce .. zachowanie się w sposób złośliwy lub mściwy, impulsywność, reakcje nieadekwatne do sytuacji, .Nazwisko i imię ucznia.. Otrzymał 8 punktów z ocenianych obszarów.Charakterystyka klasy ( trudności dydaktyczne i wychowawcze): Problemy dydaktyczne: Głównym problemem dydaktycznym w klasie szóstej u niektórych uczniów było : nie wykorzystanie swoich możliwości intelektualnych, brak samodyscypliny, systematycznego utrwalania zdobytych wiadomości i umiejętności na lekcjach , trywialnie mówiąc nie .Charakterystyka klasy (ogólna informacja, występujące problemy wychowawcze, działania podjęte w celu ich wyeliminowania, współpraca z rodzicami/prawnymi opiekunami, formy pomocy materialnej przyznawanej uczniom, zaangażowanie uczniów w życie szkoły - proszę podać imię i nazwisko ucznia oraz rodzaj działalności, którą się .UCZNIOWIE LICZBA % UCZNIÓW Zapisani Klasyfikowani Niesklasyfikowani Posiadający opinię PPP o dostosowaniu wymagań edukacyjnych Posiadających orzeczenie PPP o dysleksji, dysortografii, dysgrafii Posiadający orzeczenie PPP o kształceniu specjalnym Objętych nauczaniem indywidualnym ..

Ocena roczna z nauki i zachowania uwzględniająca cały rok pracy.

Charakterystyka uczniÓw.. 2 Matematyka.. rok szkolny: klasa: wychowawca: UCZNIOWIE LICZBA % UCZNIÓW Zapisani Klasyfikowani Niesklasyfikowani Posiadający opinię PPP o dostosowaniu wymagań edukacyjnych Posiadających orzeczenie PPP o dysleksji, dysortografii, dysgrafii Posiadający orzeczenie PPP o .3. stosunek do ucznia • Student adekwatnie reaguje na zaanga żowanie zespołu w trakcie zaj ęć dydaktycznych • Student przejawia pozytywny stosunek do uczniów • Student stara si ę nawi ązywa ć kontakt z cał ą klas ą • Student stara si ę wzbudzi ć zainteresowanie tematem, wzmacnia pozytywne zachowania uczniówW dużym uproszczeniu można by było powiedzieć, że uczeń, który ma taką motywację, chce się uczyć, pragnie być lepszy w różnych dziedzinach, dąży do osiągania sukcesów szkolnych.. Dbałam o poczucie bezpieczeństwa każdego ucznia i dobrą atmosferę w klasie.. Charakterystyka wewnętrzna Bardzo szybko zaprzyjaźnił się z nowymi uczniami, a szczególną paczkę stworzył z Netem i Niką.. Motywacja ocen poprawnych, nieodpowiednich i nagannych z zachowania.. [2] Wspomagając ogólny rozwój dziecka upośledzonego umysłowo należy położyć bardzo duży nacisk na usprawnianie ruchowe.Ocena z zachowania dobra może zostać podwyższona o kolejne stopnie za każde następne dwie pochwały zapisane w zeszycie uwag i pochwał.. to komentowanie i komunikowanie oceny szkolnej.. że zachowania ucznia wynikają z mikrouszkodzeń układu nerwowego, niekorzystnej sytuacji .6.. Bardzo dobrze wywiązuje się z obowiązków wynikających z roli ucznia.. W arkuszu ocen ucznia i na świadectwie po każdym roku nauki znajduje się: ocena roczna, która dotyczy zachowania ucznia oraz jego osiągnięć edukacyjnych, a także udziału w konkursach na szczeblu miejskim, wojewódzkim, ogólnopolskim i międzynarodowym.WYRAŻENIA OCENIAJĄCE DO OCENY OPISOWEJ.doc (110 KB) Pobierz TWORZENIE OBRAZU SIEBIE 1.Samoświadomość: - uczeń ma pozytywny obraz samego siebie - wyciąga wnioski z zachowań własnych i innych - jest świadomy swojego zachowania Wyrażenia oceniające: uczeń nie ocenia siebie pozytywnie / nie lubi wypowiadać się na swój temat / nie potrafi wyciągać wniosków z zachowań własnych i .Częściej ujawniają zaburzenia zachowania w postaci wrogich postaw, wzmożonej reaktywności typu lękowego, postaw izolacji, zachowań nieumotywowanych.. do analogicznego okresu roku ubiegłego(wzrost, spadek…): Ocena z zachowania.. w rozumieniu społecznym: uczeń zdolny to uczeń, który ma wzorowe zachowanie i najwyższe oceny z przedmiotów szkolnych.. Zawsze odpowiedzialnie wykonuje powierzone zadania.. myślący schematycznie5.Charakterystyka zewnętrzna Net to wysoki i chudy jak tyczka chłopiec.. Ocenianie związane jest z ustaleniem oceny.. Zespól klasowy jest zróżnicowany pod względem emocjonalnym, intelektualnym oraz aktywnością i motywacją do nauki.Uczniowie brali udział w spotkaniach organizowanych w szkole dotyczących działań profilaktycznych..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt