Sprawozdanie z zajęć korekcyjnokompensacyjnych klasa 5




UCZESTNICY PROGRAMU Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych obejmuje dzieci: ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, z zaburzeniami funkcji wzrokowych,Sprawozdanie z działań podjętych przez nauczycieli w celu realizacji treści podstawy programowej; Sprawozdanie z pracy wychowawczo-opiekuńczo-dydaktycznej w roku szkolnym 2015/2016; Sprawozdanie z realizacji zajęć korekcyjno-kompensacyjnych; Wskaźniki oceny pracy nauczyciela przedszkolaSprawozdanie z zajęć korekcyjno - kompensacyjnych (I półrocze 2016/2017) - Anna Dąbrowska .. Opublikowano: 6 sierpnia 2017 roku.. Instytucja wspierająca: Wydawnictwo OPERON Sprawozdanie dotyczy działań szkoły podjętych w latach 2014/2015 oraz 2015/2016.Konspekt zajęć korekcyjno-kompensacyjnych mających na celu m.in.: kształcenie poprawności ortograficznej, doskonalenie percepcji słuchowej i wzrokowej.SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI ZAJĘĆ REWALIDACJI INDYWIDUALNEJ Author: prv Last modified by: Nauczyciel Created Date: 9/19/2013 11:47:00 AM Other titles: SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI ZAJĘĆ REWALIDACJI INDYWIDUALNEJRealizacja celów zajęć pozalekcyjnych.. Æwiczenia usprawniaj¹-ce wszystkie funkcje poznawcze.. Terapia pedagogiczna w klasie PdP I-II.. Grupa wiekowa : uczniowie szkó³ podstawowych ze specyficznymi trud-noœciami w czytaniu i pisaniu.. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne z … prowadzone były w formie indywidualnej w wymiarze 1 godziny tygodniowo..

Łącznie odbyło się 27 zajęć.

przeprowadzała serię zajęć z uczniami w ramach programu „Szkoła .. klasy VI a wyniósł 29,06 pkt., co dało 71% wszystkich punktów, w przypadku klasy VI b28 kart pracy do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych 2016-10-13 (data modyfikacji: 2016-12-16) Pobierz eBook z kartami pracy i ćwiczeniami na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne!. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.. WNIOSKI DO DALSZEJ PRACY:-umiejętność szybkiego rozwiązywania zadań konkursowychSprawozdanie z działalności dydaktycznej i opiekuńczo - wychowawczej Szkoły Podstawowej im.. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z edukacji matematycznej odbywały się w I semestrze r. sz. 2013/2014 raz w tygodniu - w środę.. Rok szkolny 2009/2010 .. Imię i nazwisko nauczyciela prowadzącego zajęcia:Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych Program zajęć rewalidacji indywidualnej dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, II etap edukacji Program zajęć rewalidacyjnych dla dzieci ze spektrum autyzmu: Poznaję, przeżywam, rozumiemPROGRAM ZAJĘĆ KOREKCYJNO -KOMPENSACYJNYCH DLA KLAS IV-VI W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 CHARAKTERYSTYKA PROGRAMU.. Niniejszy plan pracy zgodny jest z Podstawą programową wychowania przedszkolnego (Rozporządzenie MEN z dnia 30 maja 2014r.. Grupa liczy 10 osób z klasy IV i 10 osób z klasy V..

z kl.III b. Celem zajęć było: 1. wyrównanie dysharmonii rozwoju.

OPIS PROGRAMU: Program zajęć wyrównawczych z języka angielskiego został przygotowany dla uczniów klasy V szkoły podstawowej, jest on zgodny z programem nauczania języka angielskiego klasie V i uwzględnia realizację podstawowych treści programowych.Podczas zajęć obowiązywała swobodna atmosfera i zasada współpracy.. AUTOR PROGRAMU I PROWADZĄCY ZAJĘCIA: Magdalena Nowak.. SEMESTR II ROK SZKOLNY 2018/2019.. Obejmowały: 5 ucz.. Dokładny harmonogram zajęć znajduje się w dzienniku zajęć wyrównawczych.PRACA KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNA • pliki użytkownika renata.misia przechowywane w serwisie Chomikuj.pl • Program wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.doc, Plan pracy korekcyjno kompensacyjnej z dziećmi 4 l.(1).docIndywidualny plan pracy zajęć korekcyjno-kompensacyjnych Pedagogika lecznicza.. Zrealizowano 156/180 godzin.. Główny nacisk szkolenia koncentruje się na pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się - dysleksją.Tematyka szkolenia obejmuje również elementy terapii pedagogicznej.Program zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla klasy V.. ), a opracowany jest w celu kształtowania dojrzałości dziecka do rozpoczęcia nauki w szkole poprzez .5 i skuteczność będzie zależała od wzajemnej akceptacji ucznia i nauczyciela i od stworzenia atmosfery poczucia bezpieczeństwa i życzliwej pomocy..

Sprawozdanie z zajęć korekcyjno-kompensacyjnych prowadzonych z … nr orzeczenia … rok szkolny 2019/2020 .

Program przeznaczony jest do realizowania na zajęciach korekcyjno - kompensacyjnych w klasach IV-VI.w klasach IV-VI szkoły podstawowej, w gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej celem zajęć jest głównie stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego uczniom z utrudnieniami rozwojowymi, umożliwienie uczniom opanowania podstawowych umiejętności czytania i pisania, wyrównywanie braków w .problemy z orientacj¹ przestrzenn¹, odwzorowywaniem znaków, liter, trudnoœci w czytaniu.. W pierwszym półroczu roku szkolnego 2016/2017 terapią objętych było 41 uczniów posiadających opinie psychologiczno - pedagogiczne.. Liczba uczestników - 5.. Zajęcia w klasach I-III prowadziłam w oparciu o program własny zajęć korekcyjno- kompensacyjnych dla I etapu kształcenia w Szkole Podstawowej, który na bieżąco dostosowałam do wymagań i indywidualnych potrzeb uczniów.Program zajęć korekcyjno kompensacyjnych dla uczniów z deficytami rozwojowymi stwierdzona dysleksja (klasy I III gimnazjum) 1 Program zajęć korekcyjno kompensacyjnych dla uczniów z deficytami rozwojowymi stwierdzona dysleksja (klasy I III gimnazjum) Wstęp Niepodejmowanie odpowiednich działań w stosunku do uczniów o specjalnych1 Podsumowanie realizacji projektu pn. Wiedzą zdobędę świat współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w Szkole Podstawowej w Antoniowie Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne Celem tych zajęć było usprawnienie deficytów rozwojowych i wyrównywanie braków w wiadomościach oraz umiejętnościach szkolnych.SPRAWOZDANIE Z ZAJĘĆ KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNYCH..

Celem zajęć jest rozwijanie umiejętności w zakresie nauki matematyki w klasach IV-V.

Cele .PROGRAM ZAJĘĆ KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNYCH W KLASACH IV - VI Głównym celem programu zajęć korekcyjno-kompensacyjnych jest stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego uczniów.. Spotkania odbywały się raz w tygodniu.Pedagog szkolny W bieżącym roku szkolnym 2016-2017 zajęcia korekcyjno -kompensacyjne prowadzone były dla 26 uczniów klas 0-VI, z podziałem na grupy wiekowe.. E-book zawiera 28 kart pracy dla uczniów, którzy mają trudności z: orientacją przestrzenną .zajęcia korekcyjno-kompensacyjne • przedszkole • pliki użytkownika monbo przechowywane w serwisie Chomikuj.pl • wspomaganie rozwoju rady i porady Strona 1.jpg, wspomaganie rozwoju rady i porady Strona 2.jpg Zasada kompensacji zaburzeń, czyli łączenie ćwiczeń funkcji zaburzonych z ćwiczeniami funkcji niezaburzonych.. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty .Cel szkolenia Cel szkolenia: jest zdobycie wiedzy i umiejętności związanych z prowadzeniem zajęć korekcyjno-kompensacyjnych.. Scenariusz zajêæ korekcyjno-kompensacyjnych Temat: Æwiczenia korekcyjno-kompensacyjne.. Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne prowadzone są zgodnie z zaleceniami PPP, dostosowane do możliwości oraz indywidualnych potrzeb psychofizycznych dzieci.Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych z dziećmi mającymi trudności w czytaniu i pisaniu Program zajęć kształtujących kreatywność w klasach przysposabiających do pracy Program zajęć rewalidacji indywidualnej dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, II etap edukacji4.. Zasada ciągłości oddziaływań psychoterapeutycznych (w tym zasada stosowaniaSPRAWOZDANIE z realizacji programu SZKOŁA PRZYJAZNA UCZNIOM Z DYSLEKSJĄ V EDYCJA Program pod patronatem honorowym Pomorskiego Kuratora Oświaty.. W ramach zajęć z terapii pedagogicznej w roku szkolnym 2009/2010 prowadzono działania mające na celu: 1.Usprawnianie analizy i syntezy wzrokowej i słuchowej,Projekt pn. „Sierpeccy badacze" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt