Sprawozdanie z pomocy psychologicznopedagogicznej w szkole




POMOC PSYCHOLOGICZNO .. praca w zakresie organizowania i udzielania pomocy psychologiczno - pedagogicznej obejmowała : 1.. Sprawozdanie z pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole Pomoc psychologiczno-pedagogiczna na terenie naszej szkoły realizowana jest zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 28 sierpnia 2017r.. 2 pkt 11 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2016 r.Oczywiście aktualnych, tych, które weszły w życie 1 września 2017 r., a znajdują się w dwóch rozporządzeniach MEN z dnia 9 sierpnia 2017 r.: w sprawie organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2017 r., poz. 1591) oraz w sprawie warunków organizowania kształcenia .Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 roku w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 7 maja 2013 roku Nr 85, poz. 535);Rozporządzenie MEN z 09.08.2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach Rozporządzenie MEN z 25.08.2017 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i .Cel ewaluacji: sprawdzenie działań szkoły w obszarze pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz ich efektywności..

I właśnie to, jest sednem pomocy psychologiczno-pedagogicznej.

Spotkania z członkami zespołu i nauczycielami.. 1 pkt 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 59).. Rozporządzenia MEN z dnia 28 sierpnia 2017 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznychRozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie pomocy psychologiczno - pedagogicznej w przedszkolach, szkołach podstawowych, ponadpodstawowych oraz placówkach (Dz. U. z 2017 r., poz. 1591).DOKUMENTY DO POBRANIA DOKUMENTY DLA NAUCZYCIELI: Do pobrania: SPRAWOZDANIE WYCH.. z 2013 r. poz. 532).• Organizacja pracy zespołu ds. pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole • 8 Drugie spotkanie Opracowanie planu działań wspierających ucznia lub Indywidualnego programu edukacyjno- terapeutycznego.. Specjalistyczne słownictwo i sformułowania z pewnością wykorzystacie podczas pracy w Zespole.W przypadku gdy z wniosków, o których mowa w ust.. Ewaluacja opracowana w oparciu o: *Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 roku w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach3..

Korzystanie z pomocy psychologiczno - pedagogicznej jest dobrowolne i nieodpłatne.

Pomocy psychologiczno-pedagogicznej udzielają dzieciom i uczniom nauczyciele, wychowawcy grup wychowawczych oraz specjaliści wykonujący zadania z zakresusprawozdanie z pracy poradni psychologiczno - pedagogicznej nr 1 w ŁomŻy w roku szkolnym 2009/2010 Wiadomość przeniesiona do archiwum W roku szkolnym 2009/2010 poradnia obejmowała swoją opieką 51 placówek oświatowych z 9 gmin powiatu łomżyńskiego w których było łącznie 9147 dzieci.Jeśli ocena efektywności udzielanej pomocy psychologiczno-pedagogicznej stwarza Wam trudność, poniżej znajdziecie inspirację do stworzenia takiego dokumentu.. Wychowawca informuje rodzica/opiekuna prawnego dziecka/ ucznia o potrzebie zorganizowania pomocy w ramach pomocy psychologiczno - pedagogicznej dla dziecka/ ucznia .Zarządzanie szkołą wymaga płynnego posługiwania się odpowiednimi wzorcami dokumentów, których cechą charakterystyczną jest po pierwsze zgodność z przepisami prawa oświatowego, a po drugie aktualność..

Za organizację pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole odpowiada dyrektor szkoły.

KLAS 1-3 SPRAWOZDANIE WYCH KLAS 4-6 SPRAWOZDANIE ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH Protokół konkursowy eliminacji szkolnych Wzór IPET Wzór arkusza OCENY EFEKTYWNOŚCI POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ (półroczna) Wzór arkusza OCENY EFEKTYWNOŚCI POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ (końcoworoczna) Wzór arkusz .Podejmowanie działań mających na celu podnoszenie jakości udzielanej pomocy psychologiczno-pedagogicznej.. 1 pkt 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 59).. w sprawie udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych szkołach, przedszkolach i placówkach.Sprawozdanie z pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole Pomoc psychologiczno-pedagogiczna na terenie naszej szkoły realizowana jest zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r..

Korzystanie z pomocy psychologiczno - pedagogicznej w ramach szkoły jest dobrowolne i bezpłatne.

przygotowanie ich do podjęcia lub kontynuowania nauki w szkole, z takim .PODSTAWA PRAWNA: 1.. Dyrektor szkoły.. Wsparcie merytoryczne dla nauczycieli, wychowawców i specjalistów.. Małgorzata Łoskot Redaktor Naczelna1.. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r., 28 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 25 sierpnia 2017 poz. 1591 )2.. Pomoc psychologiczno- pedagogiczna w polega na rozpoznaniu i zaspokajaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych ucznia oraz rozpoznawaniu indywidualnych możliwości psychofizycznych ucznia, wspieraniu rodziców i nauczycieli.Praca pedagoga szkolnego realizowana była zgodnie z ustaleniami podjętymi w rocznym planie pracy.. 9, wynika, że mimo udzielanej uczniowi pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu, szkole lub placówce nie następuje poprawa funkcjonowania ucznia w przedszkolu, szkole lub placówce, dyrektor przedszkola, szkoły lub placówki, za zgodą rodziców ucznia albo pełnoletniego ucznia .Od września 2017 r. obowiązuje rozporządzenie z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach zmieniające rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych szkołach i .POMOCY PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ w Szkole Podstawowej nr 20 z Oddziałami Integracyjnymi w Siemianowicach Śląskich Podstawa prawna: 1. art. 47 ust.. Pomoc psychologiczno - pedagogiczna organizuje dyrektor szkoły.. W zależności od potrzeb, na bieżąco.. Zbigniewa Makowieckiego Podstawa prawna: 1. art. 47 ust.. Po ustaleniu przez dyrektora szkoły form, sposobów i okresu udzielania pomocypomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2017, poz. 1591) 4.. Konsultacje, spotkania, podnoszenie kwalifikacjiPOMOCY PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM.. w sprawie udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych szkołach, przedszkolach i placówkach.Sprawozdanie z organizowanej i udzielanej pomocy psychologiczno- pedagogicznej w okresie 01.09.2016r.-10.02.2017r.. 2 pkt 11 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2016 r. poz. 1943,z późn.. Artur Foremski Dyrektor EduradyRozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U.. Niniejsze sprawozdanie obejmuje działania wynikające z Rozporządzenia MEN z dnia 9 sierpnia 2017 roku w sprawie zasad organizacji udzielania pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt