Opracowanie i wdrożenie programu innowacji lub innych działań dydaktycznych




wykonywanie zadań doradcy metodycznego, egzaminatora OKE, eksperta, rzeczoznawcy.. postępowaniem w sprawach nieletnich.. Opracowanie i wdrożenie programu działań edukacyjnych , wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych odpowiednio z oświatą, pomocą społeczną lub postępowaniem w sprawach nieletnich.. Kompensowanie braków dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych z uczniem znajdującym się w trudnej sytuacji wychowawczej lub mającym .Opracowanie i wdrożenie programu działań edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych odpowiednio z oświata, pomocą społeczną lub postępowaniem w sprawach nieletnich: Programy pracy z uczniem zdolnym, dyslektycznym, dzieckiem będącym w trudnej sytuacji życiowej.. z oświatą, pomocą społeczną lub .. Opis i analiza wdrożenia programu oraz jego ewaluacji - program zajęć korekcyjno- kompensacyjnych,Opracowanie i wdrożenie programu działań edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych odpowiednio z oświatą, pomocą społeczną lub postępowaniem w sprawach nieletnich 1.. Opracowanie i wdrożenie programów zajęć koła informatycznego, szachowego oraz zajęć wyrównawczych z matematykiopracowanie i wdrożenie programu działań edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych.. Działania realizowane przeze mnie w tym zakresie: - Opracowanie i wdrożenie program własnego edukacji ekologicznejOpracowanie i wdrożenie programu działań edukacyjnych,wychowawczych,opiekuńczych lub innych związanych odpowiednio z oświatą, pomocą społeczną lub postępowaniem w sprawach nieletnich..

opracowania i wdrożenia programu działań .

Programy zajęć dydaktyczno-wyrównawczych.Opracowanie i wdrożenie programu, innowacji lub innych działań dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych z oświatą, powiązanych ze specyfiką szkoły, w szczególności na rzecz uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi4.. 3 pkt 4 lit. a rozporządzenia: Opracowanie i wdrożenie programu, innowacji lub innych działań dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych z oświatą, powiązanych ze specyfiką szkoły, w szczególności na rzecz uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.mgr Aneta Ościk Szkoła Podstawowa nr 44 im.. 2 pkt.. 6.a) opracowanie i wdrożenie programu, innowacji lub innych działań dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych z oświatą, powiązanych ze specyfiką szkoły, w szczególności na rzecz uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,a) opracowanie i wdrożenie programu, innowacji lub innych działań dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych z oświatą, powiązanych ze specyfiką szkoły, w szczególności na rzecz uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,a) opracowanie i wdrożenie programu, innowacji lub innych działań dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych z oświatą, powiązanych ze specyfiką szkoły, w szczególności na rzecz uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, b) wykonywanie zadań opiekuna stażu, opiekuna praktyk pedagogicznych,Opracowanie i wdrożenie programu, innowacji lub innych działańdydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych z oświatą, powiązanych ze specyfiką szkoły, w szczególności na rzecz uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; Przykładowe wymaganie niezbędne do uzyskania stopnia nauczyciela dyplomowanegoRealizacja co najmniej dwóch z następujących zadań: opracowanie i wdrożenie programu, innowacji lub innych działań dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych z oświatą, powiązanych ze specyfiką szkoły, w szczególności na rzecz uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.Opracowanie i wdrożenie programu działań edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych odpowiednio z oświatą, pomocą społeczną lub postępowaniem w sprawach nieletnich..

Opracowanie indywidualnie lub zespołowo innowacji.

4 a Opracowanie i wdrożenie programu dotyczącego działań edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych odpowiednio z .11 § 8 ust.. Opis i analiza realizacji wymagań, o których mowa w § 8 ust.. 3 pkt 4 lit. a i § 9 ust.. pkt4a.docPodstrona 7 - Par.. Sprawozdanie z realizacji wymagań kwalifikacyjnych wynikających z § 8. ust.2 pkt.4aopis i analiza opracowania i wdrożenia programu, innowacji lub innych działań edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych z oświatą, powiązanych ze specyfiką szkoły, w szczególności na rzecz uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Opis i analiza może zawierać podstawowe informacje o opracowaniu programuopracowanie i wdrożenie programu, innowacji lub innych działań dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych z oświatą, powiązanych ze specyfiką szkoły, w szczególności na rzecz uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,Opracowanie, wdrożenie i realizacja programu autorskiego Szkolnego Koła Sportowego dla uczniów klas IV-VI..

Przedstawienie innowacji na posiedzeniu Rady Pedagogicznej.

3 pkt 4 lit. a: Opracowanie i wdrożenie programu, innowacji lub innych działań dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych z oświatą, powiązanych ze specyfiką szkoły, w szczególności na rzecz uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.opracowanie i wdrożenie programu, innowacji lub innych działań dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych z oświatą, powiązanych ze specyfiką szkoły, w szczególności na rzecz uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,uzyskania pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podnoszenie jakości pracy szkoły Opis i analiza mogą dotyczyć działań zarówno autorskich, jak i wdrożenia działań opracowanych przez innego autora, np.:Opracowanie i wdrożenie programu działań edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych odpowiednio z oświatą, pomocą społeczną lub postępowaniem w sprawach nieletnich - przepis nakłada obowiązek załączenia do dokumentacji opisu i analizy realizacji wybranego zadania i ze wskazaniem w szczególnościdydaktycznych, wychowawczych lub opiekuńczych, opis i analiza sposobu realizacji jednego wymagania wybranego spośród określonych w § 8 ust.. 3 pkt 4 rozporządzenia (w szczególności ze wskazaniem uzyskanych efektów dla nauczyciela i szkoły), tj.: a) opracowanie i wdrożenie programu, innowacji lub innych działań dydaktycznych, · Zaświadczenie dyrektora· Dokumentacja · W trakcie trwania stażu § 8 ust..

lub innych związanych odpowiednio.

Gen. Grota - Roweckiego 41-907 Bytom Opis i analiza zadań - §8 ust.. 8 ust.. edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych .. 3.Podjęcie działań przez Dyrektora szkoły Dyrektor szkoły przekazuje innowację wraz z opisem jej zasad oraz opinią rady pedagogicznej i zgodą autora lub zespołu autorskiego, organowi prowadzącemuKonsultacje.· Harmonogram współpracy.. oraz zatwierdzony do realizacji Uchwałą Rady Pedagogicznej w sierpniu 2013r.a) opracowanie i wdrożenie programu, innowacji lub innych działań dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych z oświatą, powiązanych ze specyfiką szkoły, w szczególności na rzecz uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,opracowanie i wdroŻenie programu, innowacji lub innych dziaŁaŃ dydaktycznych, wychowawczych, opiekuŃczych lub innych zwiĄzanych z oŚwiatĄ, powiĄzanych ze specyfikĄ szkoŁy, w szczegÓlnoŚci na rzecz uczniÓw ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi § 8 ust.. w zakresie.. Program został zaopiniowany przez nauczyciela dyplomowanego wychowania fizycznego ze Szkoły Podstawowej w Świbiu 14.08.2013r.. WDROŻENIE INNOWACJI 1. poszerzenie zakresu działań szkoły, w szczególności dotyczących zadań dydaktycznych, wychowawczych lub opiekuńczychdziałań.. 2 pkt 4a Opis i analiza działań w zakresie opracowania i wdrożenia programu działań edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych odpowiednio z oświatą, pomocą społeczną lub postępowaniem w sprawach nieletnich.. · Uzyskanie przez nauczyciela kontraktowego wyższego stopnia awansu..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt